Sestavte si kvalitní akviziční marketingový plán na základě dat

Většina marketérů je slepá. Produkují obsah a zprávy a doufají, že je najde dostatek lidí, kteří se budou chtít stát i jejich zákazníky. I přes to, že se mnohdy snaží dobře zmapovat své persony, na které cílí, mnohým z nich se stále nedaří eliminovat masivní plýtvání marketingového rozpočtu právě na akvizici. Akvizice je sice nezbytná, avšak pro značky je nutné najít způsob, jak toho dosáhnout efektivněji, a to začíná přísnějším cílením zaměřeným na data.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.