5 rad, jak vytvořit úspěšnou cílovou stránku

Ilustrační snímek

Landing page, neboli cílová stránka, je jedním z prostředků, jak přeměnit získané kontakty na zákazníky. S určitým předsevzetím kliknuli na odkaz umístěný úplně jinde, který je dovedl až k vám.

Správně vytvořená stránka pomůže zákazníkovi udělat nákupní rozhodnutí, a posléze jej provede jednoduchým nákupním procesem.

Podívejte se na následujících 5 rad, díky kterým bude vaše cílová stránka opravdu efektivní:

  1. Marketingový message a výzva k akci musí jít ruku v ruce s tím, co jste slíbili na stránce s odkazem. Nenabízejte tedy něco, co posléze na cílové stránce nedokážete nebo nechcete splnit. Potenciální zákazník musí mít ta správná očekávání, jen tak může dojít ke konverzi.
  2. Jednoduchý a jasný design. Landing page by měla jít rovnou k věci a minimalizovat jakékoliv rušivé elementy. Méně obsahu vede k vyšší konverzi. Využívejte akční výrazy nabádající návštěvníky k jednání. Používejte jednotnou barvu a velikost fontu.
  3. Obrázky využívejte s rozmyslem. Jsou velmi efektivní, protože jde o vizuální prezentaci produktu, avšak musí být umístěny jen tak, aby zároveň neodváděly pozornost od úmyslu nakupovat. Obrázky nesmí být příliš komplexní ani moc velké, ale musí být v dobrém rozlišení. Nezapomeňte, že popisky grafiky zlepší celkovou SEO.
  4. Umožněte sdílení na sociálních sítích. Díky možnosti cílovou stránku sdílet na různých sociálních sítích mj. zvýšíte svou důvěryhodnost. Kromě toho se častým sdílením může zlepšit vaše pořadí na vyhledávačích.
  5. Testujte, testujte a dále testujte. Cílovou stránku před zveřejněním otestujte a posléze počítejte s tím, že jí budete dále podle potřeb upravovat.

 

-th-

Zdroj: Target Marketing Magazine - web amerického čaospisu o direct marketingu a komunikaci se zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje Target Marketing Magazine