Zákaznická data nad zlato

Skutečnou hodnotu nalezeného drahokamu neodhalíme, dokud jej neočistíme od hlíny a nevyleštíme. Podobně je tomu i se zákazníky a zákaznickými daty. Hodnotu zákaznických dat je také velmi složité odhalit, pokud jsou data skryta kdesi hluboko ve firemní databázi. Úspěšné předvídání zákaznického chování přitom úzce závisí na přístupných, jasných a jednoduše použitelných informacích.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.