Sedm tipů pro efektivní firemní webové stránky

Firemní webové stránky musejí firmu a její aktivity představovat výstižně, graficky přijatelně a hlavně osobitě. Osobitá stránka by měla však být také stránkou osobní, individuální ve vztahu ke konkrétním uživatelům a zákazníkům. Internetoví experti se shodují na sedmi základních předpokladech efektivního firemního webu. Všech sedm z nich však na celém Internetu splňuje jen hrstka stránek.

Prvním předpokladem efektivní webové stránky je již zmíněný osobní přístup k uživateli, možnost uživatelské zpětné vazby. Druhým předpokladem je pak flexibilní interaktivnost, tedy schopnost stránky reagovat například na chyby v uživatelském zadání. Dalšími předpoklady jsou pak uživatelské profily, abstraktní interaktivnost, schopnost uchování posledního uživatelského nastavení, lehce přístupné informace a lehce přístupná stránka vůbec. Při designu webových stránek je teda stejně tak jako při většině lidských činností třeba brát v úvahu starou dobrou pravdu, že v jednoduchosti je síla neboli „Méně znamená více“.

**Datum vydání:** IX/2002
Zdroj: CRM Daily - americký portál věnovaný CRM a knowledge managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Daily