7 způsobů, jak využít YouTube pro marketing

Ilustrační snímek

Video je stále důležitějším nástrojem pro zvyšování povědomí o značce a byznysu. Proč tedy nevyužít celosvětově dostupný nástroj, který nabízí jednoduchou správu a distribuci reklamních sdělení? YouTube patří k marketingovým platformám, k jejichž úspěšnému využití stačí v podstatě jen umět správně klikat. Praktické rady pro využití tohoto skvělého marketingového nástroje publikoval server Allbusiness.com.

1) Buďte opravdoví

Diváci poznají, pokud nejste přirození. Inspirujte se například společností Dove a jejími reklamami zaměřenými na ženskou krásu.

2) Vyvářejte užitečná videa

Vaše videa by měla zákazníka naučit něco nového. Svůj produkt prezentujte jako přirozenou potřebu, která vyplyne z toho, když se zákazník bude chtít angažovat v činnosti, kterou ve videu prezentujete. Když například prodáváte golfové hole pro začátečníky, udělejte výukové video. Jemně naznačte výhodu vašich holí pro golfové začátečníky.

3) Buďte struční

Většina lidí přestane po minutě video vnímat. Proto se je snažte co nejvíc zkrátit, aniž by ztratilo cokoliv ze své zajímavosti.

4) Nespokojte se pouze s jedním videem

Pokud chcete, aby mělo vaše video skutečný dopad na ostatní, vytvořte více videí. Časem budou vaše videa kvalitnější a stvoříte si věrnou základnu těch, kteří vás budou sledovat.

5) Zapojte vlivné lidi

Pokud víte, že někdo známý má pozitivní vztah k vaší značce, pokuste se ho do vaší YouTube kampaně zahrnout. Tato strategie bude fungovat daleko víc než tradiční marketing. Pokud má vlivná osoba ráda vaši značku, budou ji mít rádi i ti, kteří sledují videa této osoby.

6) Vysílejte naživo

Pokud máte ověřený účet na YouTube, můžete vysílat živě. Podělte se o akci, kterou pořádáte a která je zajímavá a informativní. Pomůže vám to rozšířit řady vašeho publika. Nezapomeňte o tom dát klientům vědět. Fanoušci rádi sdílejí své názory v komentářích pod videem v reálném čase.

7) Zapojte zákazníky

Nechte se inspirovat příběhy vašich zákazníků. Můžou se objevit i přímo ve videu. Zaměřte se například na to, jak jim vaše produkty pomohly, když začínali s podnikáním.

-ka-

Zdroj: AllBusiness - americký server a komunita pro malé a střední podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje AllBusiness