Zůstaňte v kontaktu

Vytisknout

Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých názorů. Od firem očekávají nejen, že jim budou poskytovat, co potřebují, ale také to, že si dokážou udržet konkurenceschopnost. Znamená to, že je třeba nabízet výborné zákaznické služby a pravidelně se přesvědčovat o spokojenosti zákazníků. Článek přináší dvě základní doporučení, jak budovat, udržovat a rozvíjet zákaznickou základnu.- Komunikace je základ. Po každém úvodním setkání se zákazníkem by měla následovat písemná…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace