Zásady dosažení lepšího zákaznického servisu

Vytisknout

V dnešním konkurenčním boji firem hraje nemalou roli spokojenost zákazníka se službami je to právě klientský servis, který často rozhoduje o jeho věrnosti k určité společnosti. Sharon Danielsová, výkonná ředitelka poradenské společnosti Achieve Global, jejíž rozsáhlá studie analyzovala zkušenosti více než pěti tisíc zákazníků, publikovala na serveru Chief Exectutive.net následující návod, jak se vyvarovat největším neduhům zákaznického servisu: Nezájem o názor zákazníků. Manažeři často…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace