V call centru musejí všichni vědět, co dělají

Výsledky práce kontaktního centra velmi záleží na tom, kdo je vede, a na psychickém stavu operátorů. Telefonisté přitom nemají vůbec lehkou roli, musí totiž být empatičtí, pozitivní, rozhodní a analytičtí najednou a musí zároveň myslet na dobro klientů, ale i firmy. Dochází vám nápady, jak vylepšit pracovní prostředí a výkonnost call centra? Zkuste následujících 9 nápadů.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.