Úspěšný zákaznický servis překonává očekávání zákazníků

Vytisknout

I když zákazník nemusí mít vždy pravdu, spokojený zákazník je loajálním zákazníkem. Nespokojený zákazník se naopak podepíše na šíření negativní pověsti firmy. Jak tedy zlepšovat služby zákazníkům? - První dojem. Pamatujte si, že první dojem z vašeho obchodu, webu nebo telefonického kontaktu se zákazn&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace