Soustředit se jen na nové zákazníky je chyba

Jeden ze základních principů, který se vyučuje na obchodních školách, je skutečnost, že udržet si stávajícího zákazníka je levnější, než získávat nového. Řada firem se však podle toho nechová. Stávajícím zákazníkům byste proto měli věnovat větší péči než těm, kteří dosud nejsou vašimi klienty. I když někteří zákazníci mohou mít nesmyslné požadavky, většina chce jen férové zacházení. Mají-li nějakou stížnost, je třeba začít se jí ihned věnovat a co nejdříve věc napravit. Pamatujte si také, že…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace