Prodej v B2B: Jak zaujmout prvním telefonátem

Vytisknout

Účelem telefonování naslepo je zjištění, zda by firma mohla potřebovat váš produkt a má zdroje nutné k jeho pořízení. Avšak právě tento první telefonát je nejobtížnější, protože lidé zpravidla neradi mluví s někým, koho neznají. S přímou nabídkou produktu máte jen minimální naději, že zaujmete. Potřebujete najít spouštěcí událost, která propojí dění ve firmě s nabízeným produktem. Každá změna totiž vyvolá nové potřeby. A právě to vám pomůže získat pozornost volaného. Portál Inc. uvádí 16…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace