Kdy je na čase zbavit se klienta

Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že se vaše úsilí prostě nevyplácí? Buď můžete zvýšit cenu, nebo je na čase dát klientovi výpověď. Následující 4 znaky by vás měly varovat, že spolupráce přestává být výhodná: Je obtížné či nemožné získat schválení rozpočtu a plánu na další období. Klient sice chce výsledky, ale není schopen učinit ten první a nezbytný krok. Přitom jste to právě vy, koho bude vinit za jakýkoliv neúspěch. Riskujete špatné reference. Pokud…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace