Jak postupovat, když se zákazník zlobí

Stačí jeden negativní komentář na internetu a vaše pověst může být vážně ohrožena. O to víc je v současné době důležité, abyste uměli jednat s nespokojenými zákazníky. Management Today nabízí 10 rad, jak na to. Zákazník nemusí mít pravdu, ale stále je to zákazník. Takže nehledě na situaci, zachovejte profesionální slu&…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace