Jak odpovídat na negativní hodnocení klientů na internetu

Forbes.com nedávno přinesl informaci, že 90% zákazníků se během minulého roku při výběru nového produktu nebo služby alespoň jednou nechalo ovlivnit hodnocením ostatních klientů. Toto číslo ukazuje na nový trend téměř každá společnost dnes funguje alespoň částečně přes internet a většina z nich využívá k nabídce svých produktů platforem, jejichž součástí je i možnost slovního hodnocení klientů. Tato hodnocení jsou zcela zásadní v rozhodování nových klientů, ale zároveň bývají často negativní.…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace