Dostaňte maximum z interakcí se zákazníky

Ke svým zákazníkům byste měli přistupovat tak, abyste ze vzájemné interakce dostali co možná nejvíce. Nabídněte jim proto nové nápady, informace a řešení, která pro ně budou relevantní a skutečně jim přinesou nějakou hodnotu. Dělejte to pravidelně, buďte proaktivní to se vyplácí. A jak maximalizovat to, co od zákazníků na oplátku můžete získat vy? Podívejte se na tipy webu management-issues.com a zkuste se jimi konzistentně řídit. Zvládne to každá firma. - Přistupujte ke vztahu se zákazníky…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace