Chtějte více

Vytisknout

Většina obchodníků by udělala cokoli, jen aby nemusela zvýšit ceny svých produktů. Obchodní plánování soustřeďuje na udržení stabilních cen, které se stále snaží snižovat řadou opatření, jako je například řízení dodávkového řetězce, nakupování a dodávání zásob v okamžiku spotřeby nebo outsourcing.

Ve skutečnosti by si však obchodníci měli uvědomit, že i když některé zákazníky zajímá především cena, zbývající početnější část by byla ochotna za dané produkty platit i více než dosud.

Každý segment trhu se vyznačuje konkrétním vztahem mezi cenou a hodnotou produktů ve vztahu k transakcím. Je proto třeba identifikovat segment, který si bude vážit produktů, které prodáváte mimo něj za nižší cenu a zaměřit marketingové snahy na něj, postupovat agresivně a neoblomně.

-kk-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace