5 způsobů, jak úspěšně zvládnout nesmyslné požadavky náročného zákazníka

Vytisknout

Rčení, že zákazník má vždycky pravdu, naštěstí neplatí kdyby platilo, mnoho firem by pravděpodobně ihned zkrachovalo. Někteří zákazníci se snaží získat z vašich služeb či produktů co nejvíce pro sebe a požadují ceny, termíny a služby, které pro vaši společnost jednoduše nejsou reálné. Protože se v každém druhu podnikání čas od času takový zákazník vyskytne, server INC.com přinesl následující rady, jak se s ním vypořádat. Ptejte se: Proč? Proč chce klient snížit cenu pod únosnou hranici? Proč…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace