5 základních tipů určených telefonním prodejcům

Telefonování naslepo (v angličtině „cold calling“) potenciálním zákazníkům není ta nejefektivnější metoda prodeje. Přesto má však v prodeji stále své místo a začínající prodejce se v ní může naučit spoustu technik využitelných i při jiných formách prodeje. Mnoho úspěšných prodejních es uvádí telefonování naslepo jako užitečnou zkušenost, která jim dala průpravu pro jejich budoucí obchodní kariéru.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.