5 cest k efektivním vztahům se zákazníky v malé firmě

Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako David stojící proti Goliášovi. Existuje však jedna oblast, vníž mají malé firmy nad velkými výhodu. Je pro ně mnohem jednodušší budovat vztahy se zákazníky. Ty totiž nelze jen koupit za peníze. Článek proto shrnuje několik ověřených taktik, jak budovat vztahy se zákazníky malé firmy.- Pamatujte si, že spokojenost vede kloajalitě. Ujistěte se proto, že dokážete udržet spokojenost zákazníků a budete snimi vkontaktu. Pravidelně…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace