4 tajemství volání zákazníkům naslepo

Anglický výraz cold calling označuje volání naslepo potenciálním zákazníkům nebo společnostem bez předchozího kontaktu nebo dřívějšího zájmu z jejich strany. Oproti ostatním druhům prodeje je cold calling složitější v tom smyslu, že klient o produktu pravděpodobně nikdy předtím neslyšel, a vy tak máte pouze první větu na to, abyste jej zaujali. I přes svou psychickou náročnost a zdánlivě malou úspěšnost hraje však cold calling stále zcela zásadní roli v akvizici nové klientely a jedná se o…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace