4 kroky k bezproblémovému vztahu s klientem

Podobně jako mezilidské vztahy jsou i vztahy mezi prodejcem či zástupcem společnosti a klientem založeny na důvěře a efektivní komunikaci. Autor Matt Heinz ve svém nedávném příspěvku pro LinkedIn zastává názor, že pro zdravý vztah se zákazníkem je nutné na začátku klienta vhodným způsobem proškolit a předcházet tak případným problémům v budoucnu. Jak by mělo takové školení vypadat? 1. Dohodněte se na očekávaných výsledcích Obě strany do obchodního vztahu vstupují s jistými očekáváními.…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace