3 tipy na jednání s problémovými zákazníky

Každý se jednou setká s nespokojeným zákazníkem. Ať už je chyba na vaší straně nebo ne, rady zveřejněné na serveru Forbes.com se vám budou hodit. 1) Nechte zákazníky vyjádřit jejich pocity Poté, co zákazník vyjádří svůj postoj, se omluvte za nepříjemnosti, které mu vznikly ve spojitosti s vaší firmou. A to i v případě, že chyba není na vaší straně. Ukážete mu tím vaši podporu. K tomu, aby se vaše obchodní jednání posunulo dál, často stačí pouze když zákazníka necháte vypovídat. Mějte opravdový…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace