10 kroků ke spokojenějším zákazníkům

Skutečnost, že je mnohem nákladnější přilákat nové zákazníky, než si udržet ty stávající, není třeba opakovat. Článek přichází s deseti doporučeními, jak zvýšit spokojenost a snížit fluktuaci zákazníků. - Uznávejte zákazníky. Ať už to bude včasná reakce na telefonát nebo udržování očního kontaktu,…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace