Výdaje do reklamy v ČR letos klesnou o 21,9 %

Vytisknout

Výdaje na reklamu v tuzemských médiích letos klesnou. Ukázaly to alespoň odhady společnosti OMD, podle níž se objem celkových reklamních výdajů v České republice sníží o 21,9 procenta na 22,43 miliardy korun.Jedinou výjimkou bude internet. Zatímco v předchozích dvou letech však výdaje na internetovou reklamu rostly více než o pětinu, letos se podle prognózy OMD zvednou jen" o 10,8 procenta z loňské částky 3,4 miliardy korun.Největší pokles se dotkne kinosálů a tištěných médií. V kinech se výdaje…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace