Vlastní, nebo cizí trh?

Expanze vbyznysu může nastat dvěma způsoby rozvojem vlastního trhu nebo ukradením podílu na trhu konkurence. Jedno, nebo druhé? Tak zní základní marketingová otázka. Protože neexistuje jediná správná odpověď, článek popisuje několik různých scénářů a otázek, které byste si měli položit které mohou pomoci najít vhodnou strategii pro vaši konkrétní situaci.- Jak zralý je váš trh? Jestliže soupeříte ve zralé kategorii, nemá příliš smysl investovat do expandování kategorie, která má před sebou…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace