Trendy v digitálním marketingu na rok 2013

Co lze očekávat v digitálním marketingu v roce 2013? Právě nad tím se zamýšlí analytička Rebecca Lieb z Altimeter Group. Předpokládá následující trendy: Konvergence médií. Kombinace placených, vlastněných a získaných médií bude v následujícím roce stále intenzivnější, rozdíly mezi jednotlivými formami budou v digitálním marketingu stále menší. Intenzivnější poptávka po širších schopnostech, těsnější pracovní vazby. Díky konvergenci médií se rozdíly mezi různými povoláními smazávají, čímž…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace