Studie: Vliv marketingu na hospodářské výsledky B2B firem v ČR

Vytisknout

Výrazný růst zaznamenal loni průměrný obrat B2B firem, které působí v České republice. Oproti roku 2013 se zvýšil o 7,4 %. Vyplývá to z pravidelného výzkumu B2B monitor agentury B-inside, který je zaměřený na trendy v B2B marketingu. Podle dat získaných od téměř 200 firem většina marketingových manažerů věří, že růst bude dál pokračovat. S poklesem obratu jich počítá pouze 5 %. Nejvýraznější růst přitom zažívají B2B společnosti s dlouhodobým marketingovým plánem, který ovlivňuje firemní…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace