Novoroční předsevzetí v CRM: Nevzdávejte to!

Vytisknout

Zavádění CRM do firmy je podobné jako začít v novém roce držet dietu a pravidelně cvičit. Stejný je i důvod selhání – většina lidí prostě obojí vzdá příliš brzy.

Novoroční předsevzetí ohledně pravidelné návštěvy posilovny obvykle vydrží maximálně 2 měsíce. Pak se návštěvnost vrací k celoročnímu průměru. Existuje pět důvodů, proč to lidé vzdají:

  1. Výsledky nejsou dostatečně rychle vidět.
  2. Cvičení není zábavné.
  3. Sledování konzumovaného jídla je příliš náročné.
  4. Cvičení dá zabrat, někdy i bolí.
  5. Nedostatek dodatečné motivace

V obchodě to funguje podobně. Pokud chce firma vyřešit problémy v CRM, zdá se snadné prostě pořídit nový software a nevěnovat tomu žádné další úsilí. Avšak ani při hubnutí, ani v CRM není možné čekat zázraky na počkání.

Výsledky lepšího vyhledávání kontaktů či práce s nimi jsou výsledkem dlouhodobé změny a tvrdé práce. Pokud toto přijmete, zbavíte se nereálných očekávání.

CRM software vám může hodně pomoci tím, že shromažďuje a ve správnou dobu poskytne cenné informace, a tím umožní vytvoření nejlepší praxe. Ale samotný software nestačí a výsledky nebudou vidět ihned.

 

-th-

Zdroj: CustomerThink - americký portál zaměřený na péči o zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje CustomerThink
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace