Nevyhazujete peníze na marketing?

Vytisknout

Silná konkurence si dnes žádá, aby všechny marketingové aktivity vedly k výsledkům. Vyčerpáte-li veškeré finanční prostředky na nákladných marketingových technikách, které se minou účinkem, připravujete se o možnost udělat dobrý dojem. Jsou to ty techniky, které nedokáží informovat, zasáhnout cílový trh nebo upoutat jeho pozornost. Těm je třeba se vyhnout.

Investujete-li značné sumy do marketingu jen proto, aby se vás zákazníci stále ptali, co vlastně prodáváte, děláte velmi drahou chybu. Soustřeďte se na to, co je základní - informovat zákazníky. Věnujte také pozornost nově vznikajícím trhům a inovacím, aby vaše marketingové úsilí bylo aktuální.

Ničeho nedosáhnete, nebudete-li rozumět cílovému trhu a zákaznickým skupinám. Nesnažte se napodobovat konkurenci, ale přicházet s vlastními kampaněmi. Dejte zákazníkům něco, podle čeho si vás zapamatují.

-kk-

Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Morebusiness.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace