Nejsilnější luxusní značky světa

Ani v době recese se luxusní značky nemají špatně. I když ani tento segment nezůstává nedotčen, největší jména jsou stále úspěšná. Vyplývá to alespoň z letošního žebříčku 100 nejsilnějších značek světa, který sestavila společnost Millward Brown na základě největší databáze údajů o hodnotě značek na světě.

V kategorii luxusních značek vede Louis Vuitton s hodnotou značky ve výši 19,4 miliardy dolarů. Následuje Herm?s (7,86 miliardy dolarů), Gucci (7,47 miliardy dolarů), Chanel (6,22 miliardy dolarů) a Rolex (5,33 miliardy dolarů). Celkově nejvyšší dolarové hodnoty dosáhla značka Google (100 miliard dolarů).

I když dolarová hodnota většiny luxusních značek klesla, jejich pozice zůstává silná proto, že dokáží čelit finanční krizi lépe než jejich protějšky na ostatních trzích. Souvisí to také s nastavením pozice značek. Zákazníci dnes chtějí nakupovat, ale méně. Znamená to, že si raději koupí jednu luxusní tašku za vyšší cenu než tři levnější. Zatímco značkám reprezentujícím módu a doplňky se daří, hůře jsou na tom šperky.

-kk-

Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu
Štítky: Průzkum trhu
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace