Nejhorší marketingová prezentace olympiády v historii

Právě tohle píší Business Insider, The Guardian, The Los Angeles Time i BBC. Každé olympijské hry mají oficiální videoklip, logo, maskota a hymnu. Podle mnoha různých zahraničních médií se letos v Londýně nepovedlo pořádně ani jedno. Animovaný videoklip vyvolává epileptický záchvat Podle BBC si nadace Charity Epilepsy Action stěžovala na část klipu, která by mohla rizikovým skupinám vyvolat epileptický záchvat. Jen ve Velké Británii jde o 23 tisíc lidí, u nichž jde o skutečné ohrožení.…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace