Nejhloupější marketingová chyba na Facebooku

Vytisknout

Simon Mansell, šéf TBG Digital, je jedním z největších zadavatelů reklamy na Facebooku. Jeho firma nakupuje mediální prostory za miliony dolarů pro desítky svých klientů. Díky tomu velmi dobře chápe, jak reklama na této sociální síti funguje, a co je pro její úspěch důležité.

Podle Mansella firmy dělají stále dokola tutéž chybu: Soustřeďují se na získávání fanoušků, tedy uživatelů Facebooku, kteří zaškrtnou „to se mi líbí.“ Společnosti v odvětví se pak mezi sebou srovnávají podle toho, kdo má více následovatelů, „lajků“ nebo fanoušků. To by však podle Mansella měl být jen dílčí cíl, který je součástí nějakého většího a významnější cíle kampaně, jímž může být třeba zvýšení tržeb.

 

-th-

Zdroj: Business Insider - americký portál zaměřený na oblast podnikání
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Insider
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace