Na firemním logu záleží: Jak jeho tvar ovlivňuje očekávání zákazníků (2/2)

Vytisknout

V prvním dílu článku jsme se dozvěděli, že určité tvary v lidech vyvolávají určité pocity a asociace. Nyní se podívejme na to, co logo a jeho tvar prozradí zákazníkům o chování vaší firmy. Co říká výzkum obchodní školy INSEAD o vlivu, který logo má na očekávání zákazníků, které mají ohledně chování vašich zaměstnanců? Očekávání jdou dál, netýkají se jen výrobků V reklamách, kde byl tvar loga konzistentní s informací vyjádřenou slovy, byli zákazníci více ochotni skutečně zaplatit za produkt,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace