Na firemním logu záleží: Jak jeho tvar ovlivňuje očekávání zákazníků (1/2)

Vytisknout

Tvarem loga můžete ovlivnit to, co si o vás budou myslet zákazníci. Píše o tom nedávný článek zveřejněný na webu mezinárodní obchodní školy INSEAD, který odkazuje na výsledky výzkumu s názvem Does Your Company Have The Right Logo? Debakl loga firmy GAP Před několika lety se o důležitosti loga nepříjemným způsobem poučila světově známá oděvní firma GAP. Ostrý projev nespokojenosti jejích fanoušků na sociálních sítích ji donutil vrátit se k původnímu, starému logu. Snaha změnit a zmodernizovat…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace