Mozek reaguje na velké značky

Velké značky vyvolávají v lidském mozku větší aktivitu než ty méně známé. Ukázal to průzkum univerzity v Mnichově. Vedoucí výzkumu Christiane Bornová spolupracovala s lékaři a odborníky na marketing, přičemž při práci s respondenty využila magnetické rezonance. U vzorku 20 mužů a žen kolem 28 let s vyšším vzděláním zjišťovala neurologické reakce na silné a slabé značky z oblasti automobilismu a pojišťovnictví.Záznam aktivit mozku při promítání log známých a méně známých značek ukázal, že…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace