Marketingové předpovědi na rok 2013, které možná překvapí

Vytisknout

Žijeme v období plném změn. Společnost LoyaltyOne identifikovala ty, které jsou již na radaru jasně patrné, a je třeba s nimi počítat. Zdraví = bohatství. Měnící se demografie a nárůst nákladů na zdravotní péči vytvořiliy novou zdravotní ekonomiku. Současní baby boomers budou žít delší a kvalitnější život. Je třeba s nimi počítat jako s významnou spotřebitelskou skupinou, která si je vědomá nákladů na udržení zdraví. Odměňování jiných než nákupních aktivit. Dnešní spotřebitelé vyžadují…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace