Marketing v dobách recese

V období ekonomické recese se zákazníci začínají orientovat na hodnoty, distributoři na hotovost a zaměstnanci se obávají o svou práci. Není to ale období, kdy by se mělo přestat investovat do marketingu. Profesor americké Harvard Business School John Quelch radí, jak se přizpůsobit této realitě.Značky, které zvyšují marketing v období recese, mohou zvýšit svůj podíl na trhu i návratnost investic.Příjmy z brzkých nákupů, rozšířené financování a štědrá politika návratnosti investic motivuje…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace