Marketing po domácí byznys

Vytisknout

Za každým úspěšným podnikatelem stojí dobře promyšlený marketingový plán. Platí to i pro ty, kteří provozují svou činnost doma. Základem všeho je znát jak zákazníky tak konkurenty. Vymezením těchto prvků může podnikatel vytvořit plán, který uspokojí potřeby zákazníků, pomůže pochopit metody konkurentů a bude počítat s tržními změnami, které mohou mít vliv na jeho zisky.Úspěšný marketingový plán musí vycházet z plánování a výzkumu. Domácí podnikání se samo o sobě příliš ziskovým nestane. Plán pro…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace