Marketing: Jak vybrat ten správný komunikační nástroj?

Před 20 lety měl podnik přibližně 4 možnosti, jak oslovit vybranou cílovou skupinu. Ve 21. století těch možností ale existuje až příliš. Dříve bylo největším problém sehnání dostatečného rozpočtu na vyzkoušení reklamy v TV nebo rádiu, v tisku, nebo na direct mail a letáky. Nikoho nenapadlo si se zákazníky povídat. Získali jste jejich pozornost,…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace