Komunistické značky znovu vzkvétají

Vytisknout

Východní Evropu zasáhla nostalgie po známých značkách z období komunismu. Po pádu totality sáhli obyvatelé rychle po západních značkách, dnes se však vracejí k zájmu o původní. Maďarská Traubi soda, polská káva Inka nebo český Jar tak znovu lákají nejen starší generaci, ale i mladé lidi, kteří vyhledávají tradiční výrobky. Současný úspěch tradičních značek potravin, nápojů či oblečení přitom nespočívá jen v tom, že by byly levné.V komunismu oblíbená soda Traubi s pěti procenty grepového džusu…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace