Jak změřit návratnost na sociálních sítích

Vytisknout

Portál časopisu Business Week popsal přehled efektivních způsobů, jak změřit návratnost na marketingu na sociálních sítích:

1. Pozor na terminologii – každá sociální síť je jiná. „Lajky“ na Facebooku a počet následovatelů na Twitteru jsou určitě důležitými údaji. Ale podívejte se na celkové výsledky společnosti, například jestli vzrostl celkový počet poptávek.

2. Kvalita je důležitá. Kdo jsou vaší fanoušci, jak jsou důležití? Nejde jen o spammery, kteří chtějí, abyste i vy následovali jejich stránku?

3. Měřte konverzace. Počítejte, kolikrát byl obsah sdílen, retvítován a komentován.

4. Ne všechny sociální sítě se počítají – nejsou si rovny. Jsou zde tací, kteří nejvíc ovlivňují váš trh? Podařilo se navázat s nimi vztah?

5. Poznejte své návštěvníky. Měřte a bodujte ty, kteří navštíví vaši stránku. Monitorujte jejich činnost. Pokuste se tohle všechno dělat napříč všemi komunikačními a distribučními kanály, abyste zjistili, co a jak funguje.

-th-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace