Jak vytvořit marketingový program pro sociální sítě

Vytisknout

Snad všichni marketingoví ředitelé už chápou, že vliv sociálních sítí nelze přehlížet. Stále však jde o komunikaci se zákazníky, stejně jako tomu v marketingu bylo i dříve. Internetový portál časopisu Forbes radí, jak vytvořit úspěšný marketingový program na sociálních sítích v 5 základních kroc&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace