Jak vybrat reklamní agenturu

Vytisknout

Vybíráte si externí reklamní agenturu? Položte si následující otázky, ať zvolíte správně.- Ať popíší vaši značku. Agentura by měla mít dobrý přehled o vaší celkové strategii i taktických otázkách, například, kde jste inzerovali doposud. Všímejte si, s jakým zaujetím mluví o vašich aktivitách. Vnímejte také detaily, které vám prozradí, zda umí jen dobře hledat informace, nebo i nezávisle uvažovat.- Kolik klientů mají? V ideálním případě budete chtít být jedním z mála předních klientů. Je třeba…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace