Jak na průzkum konkurence

Klíčem k pochopení vašich konkurentů je pochopení toho, proč je jejich zákazníci a tedy vaši potenciální zákazníci považují za vhodnější zdroj příslušných produktů či služeb. Můžete se přitom učit nejen od své přímé konkurence, ale od všech obchodníků, s nimiž přijdete do styku. Článek shrnuje základní oblasti, kterých byste si měli všímat, když navštívíte konkurenční obchod.- Kdo je jejich cílovým zákazníkem z hlediska pohlaví, věku a příjmu? Jak lákají své cílové zákazníky k sobě do obchodu?…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace