Jak na online vztahy se zákazníky

Před deseti lety byly firemní webové stránky statické, nudné a postrádaly jakýkoli typ vztahu mezi firmou a jejími a zákazníky. Následující roky však ukázaly, že webové stránky fungují, když se lidé dokáží s firmou ztotožnit. Zejména stránky malých firem přitom nepotřebují Flash ani Javu, aby mohly být interaktivní. Článek popisuje nejjednodušší způsoby, jak budovat online vztahy se zákazníky.

- Sbírejte kontaktní informace. Snažte se získat e-maily návštěvníků, ať už jsou vašimi zákazníky, nebo ne. Nabídněte jim další komunikaci a výhody, které pro ně budou relevantní.

- Posílejte newslettery. Publikujte je pravidelně, měsíčně nebo čtvrtletně. Přidejte informace o nových produktech, postřehy vedoucích pracovníků a cokoli dalšího, co pomůže ukázat, že se o své zákazníky zajímáte.

- Spojte se se sociálními médii. Udržujte vztahy se zákazníky prostřednictvím Twitteru či Facebooku. Nabízejte speciální akce, odměňujte své fanoušky.

- Zaveďte online zákaznický servis. Zřiďte online asistenční kanál, který pomůže zákazníkům s problémy, vysvětlí nejčastější dotazy a umožní klást vám další.

-kk-

Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace