Internet ničí papírové katalogy

Analýza mezinárodní společnosti Mintel potvrdila, že nakupování pomocí Internetu se alespoň ve Velké Británii stalo poprvé populárnějším než vybírání zboží z klasických papírových katalogů rozesílaných poštou. Pokles zájmu o papírové katalogy podle ní doslova slynul s ostrým nárůstem zájmu o on-line nakupování.Třetina respondentů se přihlásila k on-line nakupování, zatímco papírovým katalogům zůstala věrná jen čtvrtina respondentů. Odborníci považují dny papírového katalogu za téměř sečtené a…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace