Fluktuace v zákaznických střediscích

Vytisknout

Proč je v zákaznických střediscích tak vysoká fluktuace zaměstnanců? Nově příchozím se nemusí dostat správného školení, mají nereálná očekávání od své práce, jejich kvalifikace neodpovídá požadavkům nové práce Důvodů je celá řada. Možná by stála za zmínku jedna z rad manažerského guru Petera Druckera, který řekl: Pokud nemůžete najít správnou osobu na dané pracovní místo a zaměstnanci toto místo neustále opouštějí, je problém v tomto místu a nikoli v lidech.Drucker tedy doporučoval…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace