Coca Cola použije neuromarketing na testování reklamy

Vytisknout

Mnoho značek již neuromarketing vyzkoušelo, ale zpravidla se tím moc nechlubí. Společnost Coca Cola oznámila, že ho bude využívat ve všech reklamních projektech v následujícím roce. K mapování spotřebitelských emocí bude využívat kódování obličeje od firmy Affectiva a Link copy-testing agentury Millward Brown.

Kódování obličeje se provádělo už dávno pomocí zpomalených videozáznamů obličejů. To však bylo velmi nákladné. Společnost Affectiva vytvořila systém kódování obličeje, který pracuje pomocí webových kamer a automaticky získané informace zanalyzuje.

Link copy testing využívá sledování očí a dalších ukazatelů k hodnocení různých scénářů. Millward Brown tvrdí, že umí změřit zaujetí, asociaci značky, motivaci a i některé další parametry.

Metodu agentury Milllward-Brown využívá také společnost Unilever.

Publikace rozhodnutí firmy Coca Cola ilustruje, že důležité značky skutečně přikládají význam měření podvědomých preferencí a neuromarketing. Ne vždy je však na to třeba přímo měření mozkové aktivity.

-th-

 

Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Forbes.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace