Coca Cola použije neuromarketing na testování reklamy

Mnoho značek již neuromarketing vyzkoušelo, ale zpravidla se tím moc nechlubí. Společnost Coca Cola oznámila, že ho bude využívat ve všech reklamních projektech v následujícím roce. K mapování spotřebitelských emocí bude využívat kódování obličeje od firmy Affectiva a Link copy-testing agentury Millward Brown.

Kódování obličeje se provádělo už dávno pomocí zpomalených videozáznamů obličejů. To však bylo velmi nákladné. Společnost Affectiva vytvořila systém kódování obličeje, který pracuje pomocí webových kamer a automaticky získané informace zanalyzuje.

Link copy testing využívá sledování očí a dalších ukazatelů k hodnocení různých scénářů. Millward Brown tvrdí, že umí změřit zaujetí, asociaci značky, motivaci a i některé další parametry.

Metodu agentury Milllward-Brown využívá také společnost Unilever.

Publikace rozhodnutí firmy Coca Cola ilustruje, že důležité značky skutečně přikládají význam měření podvědomých preferencí a neuromarketing. Ne vždy je však na to třeba přímo měření mozkové aktivity.

-th-

 

Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace