Co všechno nevíte o komunikaci se ženami

Vytisknout

Již dlouho se ví, že ženy rozhodují o většině nákupů. Kromě toho jsou na sociálních sítích mnohem aktivnější než muži a mnohem častěji informace sdílí. Správná komunikace s nimi je tedy naprosto klíčová. Přesto v ní řada firem neustále chybuje. Ryan Harwood vyrůstal se sestrou a jeho matka měla nejlepší kamarádku se čtyřmi dcerami. Měl tedy už jakousi představu o roli žen v nákupních rozhodnutích domácností. Tušil, že jde o ne zcela prozkoumaný prostor. Začal tedy prohlubovat marketingové…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace